Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Szumek | użytkownik

imię i nazwiskoMałgośka Szumska adresZłoty Stok zarejestrowany15.08.2007 @13:04:06 ostatnio na stronie21.09.2011 @23:56:56



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty93 komentarze901 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~darlinge    14.03.2008 @08:05:43
dziwnie wyszło. płytki krzywo położone ,cegły tez
dzieki za komenatrz
~G3    13.03.2008 @16:46:47
zgadza sie prawie jak rodzina, gdyz swiat jest maly
_______
~breakbeatmalaria    13.03.2008 @08:58:45
ale tak jest bardziej naturalnie,nienawidze sterylizacji zdjęć.dziękuje za wizyte
_______
Jak to mawiali starożytni Egipcjanie o grze na gitarze - "Dopiero kiedy szarpniesz strunę na pełnej kurwie, z full pierdolnięciem, poczujesz 100% Szatana".
~maluszeczka    11.03.2008 @19:29:22
Dziękuję
~joandoon    11.03.2008 @07:14:25
Dziekuje!
_______
kiedy patrze czuje, kiedy czuje wiem, że żyje...
~worthless    10.03.2008 @08:11:14
dziękuję i pozdrawiam
_______
`Niestety, nie ma mostów prosto do nieba...
~calafate    05.03.2008 @23:02:44
a dziękuję piknie:D
a złoty stokto moja rodzina tam mieszka sobie:D:Dbyłam tam kilka razy, świetnie otoczone miasteczko,oi na rowerze jest gdzie jezdzić... no miodzio:D
zdróweczka!
_______
bakterii prosto w twarz
~OtherlineLG    05.03.2008 @14:31:23
...
~blacklabel    26.02.2008 @17:45:41
odjazdowe zdjęcie profajlowe.
_______
being absent is the new being present.
~Gorannex    22.02.2008 @15:22:29
kolorki są efektem obróbki... to widać... ich wyblakłośc jest zamierzona... ale wiadomo.. moga się nie podobac.. dzięki za odwiedziny...
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~Tootiki    11.02.2008 @21:46:25
I Muminki widzę i Tove... (ja też)
~Tootiki    11.02.2008 @21:45:33
Dziękuję bardzo i pozdrawiam
~lordusK    05.02.2008 @17:50:34
dzięki serdeczne za komentarz
_______
Attendite a falsis prophetis
poza tym co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to...
~cagosia    04.02.2008 @21:26:50
kochana anatomię to ja mam w jednym paluszku Jak pozwola mi wziac wolne z pracy to widzimy sie na zlocie pozdro 666 :D
_______
"Mam byc wdzieczna?? Za co pytam sie, za niepokoj, za nie przespane noce, za zwatpienia, za obiecany raj na ktory pewnie nie zasłuze..."
~ladyrose    02.02.2008 @11:19:34
czesc myszoszumoskoczku :D
~cagosia    24.01.2008 @00:19:26
hej pałona zlot sie wybieraszpozdro 666 P.S co mnie z siostra obgadujecie;>
_______
"Mam byc wdzieczna?? Za co pytam sie, za niepokoj, za nie przespane noce, za zwatpienia, za obiecany raj na ktory pewnie nie zasłuze..."
~sebol723    20.11.2007 @16:14:57
dziekuje:D
~CarolineCagowska    18.11.2007 @20:12:44
... witamy witamy ...
~CarolineCagowska    06.11.2007 @21:25:11
... duża Cagosia dobre dzięki no proszę kogo tutaj spotkać można pozdrowionka ...
~cagosia    01.11.2007 @21:46:31
szumska-jestes jeszcze glupsza "nie pozdro".. :p
_______
"Mam byc wdzieczna?? Za co pytam sie, za niepokoj, za nie przespane noce, za zwatpienia, za obiecany raj na ktory pewnie nie zasłuze..."
~vinopij    31.10.2007 @07:20:02
bo na DA daje sie tylko oklepane motywy dzieki :D
_______
"Czego nie pamietam, tego nie było!"
~Dienerin    22.10.2007 @22:27:08
problem w tym, że kolega jest indywidualistą i nie chce ze mną łazić nigdzie no i od wczoraj go nie widziałam ale mam nadzieję, że się zjawi
_______
venio ut serviam ad maiorem Dei gloriam
~Dienerin    22.10.2007 @22:22:36
no tak, ale skąd je wezmę :D?
_______
venio ut serviam ad maiorem Dei gloriam
~komando    21.10.2007 @15:10:35
thx !!!
_______
"A noc jako dzień będzie, noc światłem moim i rozkoszą moją"
(http://www.jako-webart.pl)
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt